Streaming Help Web Content - Banner

COSMOTE TV
Streaming

Υποστηριζόμενες συσκευές & τρόποι σύνδεσης

Streaming Help Web Content - Content

H εφαρμογή έχει αναπτυχθεί για να λειτουργεί σε συσκευές με λειτουργικό σύστημα Android TV που φέρουν τις τελευταίες τέσσερεις κύριες εκδόσεις.

Οι συσκευές που υποστηρίζονται από την COSMOTE είναι τα Android TV Boxes Skyworth HY4415 & KAONMedia 6077, που παρέχονται με χρησιδάνειο από τον ΟΤΕ μαζί με σύνδεση COSMOTE Double Play με TV και τα πακέτα συμβολαίου COSMOTE TV Streaming και έχει προεγκατεστημένη την εφαρμογή COSMOTE TV.

Προσοχή: Το Android TV λειτουργικό σύστημα είναι ειδικά φτιαγμένο από την Google για τηλεοράσεις/αποκωδικοποιητές και είναι διαφορετικό από το Android που προορίζεται μόνο για smartphone και tablets. Επιπλέον η εφαρμογή COSMOTE TV δεν λειτουργεί σε συσκευές που έχουν γίνει ή είναι από τον κατασκευαστή root.

Η σύνδεση των Android TV αποκωδικοποιητών είναι πάρα πολύ απλή και δεν απαιτεί δορυφορική κεραία ή άλλη πολύπλοκη διαδικασία.

Επιπλέον, η εφαρμογή COSMOTE TV είναι συμβατή με τα παρακάτω μοντέλα συσκευών με Fire OS:

Fire TV Stick 4K Max - 1st Gen (2021) – AFTKA
Fire TV Stick HD - 3rd Gen (2020) HD - AFTSSS
Fire TV Stick Lite (HD) - 1st Gen (2020) - AFTSS

 

Βρες τα βήματα που χρειάζεται να ακολουθήσεις
για να συνδέσεις τον WiFi Android TV αποκωδικοποιητή σου:

Στο εκπαιδευτικό video

ΔΕΣ ΤΟ VIDEO

Μέσα από τον γρήγορο οδηγό

Γρήγορος Οδηγός

Η εφαρμογή COSMOTE TV διατίθεται για χρήση σε Smart τηλεοράσεις SAMSUNG & LG καθώς και σε Android Smart TVs SONY, F&U, Toshiba, TCL με λειτουργικό Android TV-Google TV των τελευταίων τεσσάρων εκδόσεων. Την εφαρμογή μπορείς να την αναζητήσεις στο Store της εκάστοτε συσκευής με την ονομασία “COSMOTE TV” και φέρει το λογότυπο της COSMOTE TV.

Ακολουθούν κάποιες πληροφορίες αναφορικά με τα συμβατά μοντέλα Smart τηλεοράσεων SAMSUNG και LG.

SAMSUNG

Είναι συμβατή με τα περισσότερα μοντέλα τηλεοράσεων SAMSUNG που έχουν λειτουργικό σύστημα Tizen 3.0 ή μεταγενέστερο δηλαδή με τα περισσότερα μοντέλα των τηλεοράσεων με χρονολογία κατασκευής από το 2017 και μετέπειτα. Βρες αναλυτικές πληροφορίες για το πώς να αναζητήσεις την εφαρμογή στην Samsung τηλεόρασή σου στις «Συχνές Ερωτήσεις» παρακάτω, της Streaming υπηρεσίας. 

LG

Η εφαρμογή COSMOTE TV είναι συμβατή με τα Ultra High Definition μοντέλα τηλεοράσεων LG που έχουν λειτουργικό σύστημα webOS 3.5 ή μεταγενέστερο δηλαδή με τα περισσότερα μοντέλα των τηλεοράσεων με χρονολογία κατασκευής από το 2017 και μετέπειτα. 
Πληροφορίες για τα συμβατά μοντέλα Τηλεοράσεων LG:
Για οποιοδήποτε θέμα συμβατότητας συγκεκριμένου μοντέλου με την εφαρμογή COSMOTE TV μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τηλεφωνικο κεντρο της LG στα τηλεφωνα: 

Με χρεωση απο σταθερο στο 800 11 200 900 
Από κινητό χωρίς εξτρα χρέωση στο 210 48 00 564

Λεπτομέρειες στο: https://www.lg.com/gr/support/telephone

 

Για χρήση σε smartphone ή tablet, θα πρέπει να εγκαταστήσεις στη συσκευή σου τη νέα εφαρμογή (application) COSMOTE TV από το App Store ή το Google Play store ανάλογα με τον τύπο της συσκευής σου (η εφαρμογή είναι κοινή για tablet και smartphone). Βρες παρακάτω τα Links για κάθε store.

Ελάχιστα τεχνικά χαρακτηριστικά συσκευών
Τα ελάχιστα απαραίτητα τεχνικά χαρακτηριστικά μιας συσκευής για να λειτουργεί η υπηρεσία χωρίς πρόβλημα, είναι τα παρακάτω:
• iPhone/iPad έκδοση: οι τελευταίες πέντε κύριες εκδόσεις
• android phone/tablet: οι τελευταίες πέντε κύριες εκδόσεις

Για λόγους προστασίας των δικαιωμάτων περιεχομένου δεν είναι δυνατή η παρακολούθηση κάποιου προγράμματος σε συσκευές που έχουν γίνει root ή jailbreak.

Κατέβασε το app

Για χρήση από τον ηλεκτρονικό υπολογιστή σου μπορείς να μεταβείς στην ιστοσελίδα της streaming υπηρεσίας της COSMOTE TV: 

www.cosmotetvott.g

Ελάχιστα τεχνικά χαρακτηριστικά συσκευών

Τα ελάχιστα απαραίτητα τεχνικά χαρακτηριστικά μιας συσκευής για να λειτουργεί η streaming υπηρεσία της COSMOTE TV χωρίς πρόβλημα, είναι τα παρακάτω:

Για υπολογιστές Windows οι τελευταίες δύο κύριες εκδόσεις (Windows OS v. 10+) με ελάχιστη ανάλυση οθόνης 1280x600 καθώς και για τους Browsers:

• Chrome, οι τελευταίες δύο κύριες εκδόσεις (v. 77+)
• Firefox, οι τελευταίες δύο κύριες εκδόσεις (v.68+)
• Edge, οι τελευταίες δύο κύριες εκδόσεις (v.17+)

Τεχνικά χαρακτηριστικά Microsoft Windows

• Επεξεργαστής: 2GHz Intel Core 2 Duo ή υψηλότερο /AMD Athlon 64 Dual Core 5000+ ή υψηλότερο
• Μέγεθος μνήμης RAM: 2GB ή περισσότερη
• Ελάχιστη διαθέσιμη χωρητικότητα σκληρού δίσκου: 1GB
• Κάρτα γραφικών: με δυνατότητα DirectX 11.1 ή υψηλότερο
• Μέγεθος VRAM 512 MB ή περισσότερη

Για υπολογιστές MAC οι τελευταίες δύο κύριες εκδόσεις (MAC OS 10.13+) καθώς και για τον Safari, οι τελευταίες δύο κύριες εκδόσεις (v.11+)

Τεχνικά χαρακτηριστικά Apple Mac

• Επεξεργαστής: 2GHz Intel Core2 Duo ή υψηλότερο
• Μέγεθος μνήμης RAM: 2 GB ή περισσότερη
• Ελάχιστη διαθέσιμη χωρητικότητα σκληρού δίσκου: 1GB
• Κάρτα γραφικών: με δυνατότητα OpenGL 2.0 ή υψηλότερο

Για να συνδεθείς στην εφαρμογή της COSMOTE TV θα πρέπει χρησιμοποιήσεις τα στοιχεία του COSMOTE id σου. Συγκεκριμένα, το Email ή Κινητό που όρισες κατά την παραγγελία καθώς και τον Κωδικό Πρόσβασης. Εάν κατά την παραγγελία της υπηρεσίας, δεν όρισες κάποιο υπάρχον COSMOTE id αλλά επίλεξες να δημιουργήσεις ένα νέο, για να ολοκληρωθεί η δημιουργία του θα πρέπει να ακολουθήσεις τις οδηγίες που έχεις λάβει μέσω SMS και να ορίσεις Κωδικό Πρόσβασης.

Στην περίπτωση που δεν έλαβες το παραπάνω SMS μπορείς να καλέσεις στο 13888.

Εάν δεν θυμάσαι τον Κωδικό Πρόσβασης, μπορείς να ορίσεις ένα νέο κωδικό από εδώ.

Streaming Help Web Content - FAQ

Συχνές ερωτήσεις
1. Τι είναι η streaming υπηρεσία της COSMOTE TV;

Με τη streaming υπηρεσία της COSMOTE TV μπορείς να:

  • Συνδέεσαι απλά μέσω internet χωρίς δορυφορικό πιάτο και να απολαμβάνεις το πιο πλούσιο περιεχόμενο, από όπου κι αν βρίσκεσαι
  • Απολαμβάνεις προσωποποιημένο περιεχόμενο με βάση τη χρήση και τα ενδιαφέροντά σου
  • Κατεβάζεις το αγαπημένο σου περιεχόμενο και το παρακολουθείς όπου θες χωρίς Internet (στο πλοίο, στο αεροπλάνο)
  • Βρίσκεις, μέσα στο ίδιο μενού On demand & Live TV περιεχόμενο, αφού συνδυάζονται με τόσο μοναδικό τρόπο που σου προσφέρουν μια ανεπανάληπτη εμπειρία θέασης
  • Κάνεις cast από Android tablet & smartphone στην Android ΤV σου, απλά με το πάτημα ενός κουμπιού
2. Με ποιον τρόπο μπορώ να απολαμβάνω τη streaming υπηρεσία της COSMOTE TV;

Τη streaming υπηρεσία της COSMOTE TV μπορείς να την απολαύσεις:

  • Μέσα από το νέο WiFi Αndroid TV αποκωδικοποιητή
  • Μέσα από τη Smart TV σου
  • Μέσα από το app για smartphone ή tablet
  • Μέσα από το pc ή το laptop
3. Η streaming υπηρεσία της COSMOTE TV αφορά μόνο τους νέους πελάτες ή και τους υφιστάμενους;

Η υπηρεσία απευθύνεται σε νέους πελάτες, αλλά και σε υφιστάμενους συνδρομητές της δορυφορικής υπηρεσίας. Προτείνεται κυρίως για κοινά που είναι περισσότερο εξοικειωμένα με το digital περιβάλλον και τις streaming πλατφόρμες. Σε κάθε περίπτωση, το αθλητικό και κινηματογραφικό περιεχόμενο είναι το ίδιο, ανεξάρτητα από τον τρόπο που λαμβάνει ο συνδρομητής την υπηρεσία (COSMOTE TV streaming ή Μέσω Δορυφόρου).

4. Υφιστάμενος πελάτης της υπηρεσίας COSMOTE TV Μέσω Δορυφόρου μπορεί να χρησιμοποιήσει τη streaming υπηρεσία της COSMOTE TV σε φορητή συσκευή;

Οι συνδρομητές της υπηρεσίας COSMOTE TV Μέσω Δορυφόρου μπορούν να ενεργοποιήσουν τη streaming υπηρεσία της COSMOTE TV μέσα από το COSMOTE app ή μέσω του cosmote.gr μεταβαίνοντας στην ενότητα My COSMOTE και κάνοντας Login με το COSMOTE id τους. Μάθε περισσότερα εδώ.

5. H streaming υπηρεσία της COSMOTE TV έχει τα ίδια κανάλια και περιεχόμενο με τη δορυφορική υπηρεσία;

To μεγαλύτερο μέρος των καναλιών είναι κοινό στις 2 υπηρεσίες. Ειδικότερα το αθλητικό και το κινηματογραφικό περιεχόμενο είναι το ίδιο με την δορυφορική υπηρεσία. Προσωρινά, στην streaming υπηρεσία δεν είναι διαθέσιμα επιλεγμένα ειδησεογραφικά κανάλια, καθώς επίσης δεν υπάρχει περιεχόμενο ενηλίκων (adult). Αντίστοιχα στην δορυφορική υπηρεσία δεν είναι διαθέσιμο το On Demand περιεχόμενο.

6. Ποια είναι η τιμή της streaming υπηρεσίας της COSMOTE TV; Με ποια πακέτα και προγράμματα διατίθεται;

Η streaming υπηρεσία της COSMOTE TV διατίθεται εμπορικά με μια πληθώρα επιλογών και συνδυασμών ακόμη και χωρίς δέσμευση, ενώ ο συνδρομητής επωφελείται οικονομικά αν επιλέξει τις συνδυαστικές λύσεις με ευρυζωνικά προγράμματα.

Συγκεκριμένα προσφέρονται:

  • προγράμματα COSMOTE Double Play με TV, με τα οποίο ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να αποκτήσει συνδυαστικές υπηρεσίες internet, σταθερής και τηλεόρασης και τον WiFi Android TV αποκωδικοποιητή
  • πακέτα συμβολαίου COSMOTE TV, που προσφέρονται με τον WiFi Android TV Αποκωδικοποιητή
  • μηνιαία πακέτα και πακέτα Super League Pass που διατίθενται χωρίς εξοπλισμό, όπου ο πελάτης μπορεί να ενεργοποιήσει και να τα τερματίσει όποτε επιθυμεί. Τα πακέτα μπορείς να τα αποκτήσεις εύκολα, μέσα από το www.cosmote.gr ή μέσα από το COSMOTE app, πληρώνοντας με χρήση κάρτας (χρεωστικής ή πιστωτικής) είτε με χρέωση σε υπάρχοντα λογαριασμό σταθερής
  • το Sports Daily Pass, για πρόσβαση στα κανάλια COSMOTE SPORT για 24 ώρες, για παράδειγμα αν θέλεις να παρακολουθήσεις έναν σημαντικό αγώνα όπως ένας τελικός, ή μία διοργάνωση

Μπορείς να βρεις αναλυτικά τα διαθέσιμα πακέτα για κάθε κατηγορία στο cosmote.gr

 

7. Με τη streaming υπηρεσία της COSMOTE TV μπορεί κάποιος να αγοράζει με τον μήνα ή ανά γεγονός;

Ναι, υπάρχουν τα Μηνιαία Πακέτα χωρίς εξοπλισμό καθώς και τα πακέτα Super League Pass, που διατίθενται χωρίς εξοπλισμό, μπορείς να τα πληρώνεις κάθε μήνα και να τα τερματίσεις όποτε θέλεις.

Τα μηνιαία πακέτα είναι διαθέσιμα online στο www.cosmote.gr, καθώς και για αγορά μέσω του COSMOTE app και μπορεί κάποιος να τα αγοράσει εύκολα, με την κάρτα του ή με χρέωση σε υπάρχον λογαριασμό σταθερής.

Επίσης, διατίθεται το Sports Daily Pass που παρέχει πρόσβαση σε όλα τα κανάλια COSMOTE SPORT για 24 ώρες.

8. Πότε ενεργοποιούνται τα προγράμματα COSMOTE Double Play με TV και πότε τα πακέτα συμβολαίου COSMOTE TV;

Στην περίπτωση που επιλέξεις ένα από τα προγράμματα COSMOTE Double Play με TV, η ενεργοποίηση της COSMOTE TV ακολουθεί την ενεργοποίηση της ευρυζωνικής πρόσβασης. Πρακτικά πρέπει πρώτα να ενεργοποιηθεί το πρόγραμμα COSMOTE Double Play και μετά ενεργοποιείται η COSMOTE TV.

Αν επιλέξεις ένα από τα πακέτα COSMOTE TV Συμβολαίου με WiFi Android TV αποκωδικοποιητή, αυτό ενεργοποιείται άμεσα.

9. Τα κανάλια που περιλαμβάνονται στον Wifi Android TV αποκωδικοποιητή & Smart TVs είναι ίδια με αυτά που μπορώ να δω στις άλλες συσκευές (smartphone, tablet, pc/laptop);

Στον Wifi Android TV αποκωδικοποιητή & στο app στις Smart TVs προσφέρονται περισσότερα κανάλια, έναντι των υπολοίπων συσκευών, σύμφωνα με τις συμβάσεις των παρόχων περιεχομένου που είμαστε υποχρεωμένοι να τηρούμε.

1. Ποια είναι τα ελάχιστα απαραίτητα τεχνικά χαρακτηριστικά που πρέπει διαθέτουν οι συσκευές για να λειτουργεί σωστά η streaming υπηρεσία της COSMOTE TV;

Τα ελάχιστα απαραίτητα τεχνικά χαρακτηριστικά μιας συσκευής για να λειτουργεί η streaming υπηρεσία της COSMOTE TV χωρίς πρόβλημα μπορείς να τα βρεις παραπάνω στην τρέχουσα σελίδα. 

2. Μπορεί κάποιος πελάτης να αγοράσει έναν άλλο WiFi Android TV αποκωδικοποιητή και να είναι συμβατό με τη streaming υπηρεσία της COSMOTE TV;

Ναι, η εφαρμογή έχει αναπτυχθεί για να λειτουργεί σε συσκευές με λειτουργικό σύστημα Android TV 8.0 και μεταγενέστερο.

Οι συσκευές που υποστηρίζονται από την COSMOTE είναι το Android TV Box (KAONMedia 6077) που παρέχεται με χρησιδάνειο από τον ΟΤΕ μαζί με σύνδεση COSMOTE Double Play με TV και τα πακέτα συμβολαίου COSMOTE TV streaming και έχει προεγκατεστημένη την εφαρμογή COSMOTE TV.

Προσοχή: Το Android TV λειτουργικό σύστημα είναι ειδικά φτιαγμένο από την Google για τηλεοράσεις/αποκωδικοποιητές και είναι διαφορετικό από το Android που προορίζεται μόνο για smartphone και tablets. Επιπλέον η εφαρμογή COSMOTE TV δεν λειτουργεί σε συσκευές που έχουν γίνει ή είναι από τον κατασκευαστή root.

3. Τι εγγύηση έχει ο WiFi Android TV αποκωδικοποιητής που παρέχεται από τον ΟΤΕ;

Τα προγράμματα Double Play με TV καθώς και τα πακέτα συμβολαίου COSMOTE TV streaming παρέχονται με επιπλέον εγγύηση καλής λειτουργίας του WiFi Android TV αποκωδικοποιητή μέχρι τη λύση της σύμβασης. Σε περίπτωση βλάβης αντικαθίσταται δωρεάν.

4. Μπορώ μέσω του WiFi Android TV αποκωδικοποιητή που παρέχεται με τα προγράμματα Double Play plus TV καθώς και με τα πακέτα συμβολαίου COSMOTE TV streaming να κάνω εγγραφές προγραμμάτων;

Ο WiFi Android TV αποκωδικοποιητής δεν υποστηρίζει προς το παρόν εγγραφές οποιουδήποτε προγράμματος ακόμα και αν συνδεθεί σε αυτόν εξωτερικός σκληρός δίσκος.

5. Παρέχεται υπηρεσία εγκατάστασης για τον WiFi Android TV αποκωδικοποιητή που παρέχεται με τα προγράμματα Double Play με TV καθώς και με τα πακέτα συμβολαίου COSMOTE TV streaming;

Η λειτουργία του WiFi Android TV αποκωδικοποιητή δεν απαιτεί κάποια εγκατάσταση ή συγκεκριμένη καλωδίωση. Ο αποκωδικοποιητής είναι wifi και μπορεί εύκολα να συνδεθεί ασύρματα με το router. Δες το video με αναλυτικές οδηγίες για το πώς να συνδέσεις τον WiFi Android TV αποκωδικοποιητή σου εδώ

6. Ποια βήματα πρέπει να ακολουθήσω για να εγκαταστήσω την εφαρμογή της COSMOTE TV στην SAMSUNG Smart τηλεόραση μου;

Για να εγκαταστήσεις την εφαρμογή στην Samsung τηλεόρασή σου:

Καταρχήν θα πρέπει να βεβαιωθείς ότι η τηλεόραση σου είναι συνδεδεμένη στο Internet.

Στη συνέχεια θα πρέπει να συνδεθείς με το SAMSUNG λογαριασμό σου, εάν δεν το έχεις κάνει κατά την αρχική παραμετροποίηση της τηλεόραση σου, επιλέγοντας από το κεντρικό μενού (Launch Bar) την επιλογή «APPS» και στη συνέχεια το εικονίδιο με το ανθρωπάκι  στην πάνω δεξιά γωνία της οθόνης. Κατά τη σύνδεση θα πρέπει να εισάγεις ένα e-mail σαν Αναγνωριστικό (ID) και έναν Kωδικό Πρόσβασης (Password).

Εάν δεν έχεις λογαριασμό SAMSUNG θα πρέπει να δημιουργήσεις έναν νέο επιλέγοντας «Νέος Λογαριασμός» και να ακολουθήσεις τα βήματα που εμφανίζονται στην οθόνη σου.

Αφού ολοκληρώσεις τη σύνδεση σου στο λογαριασμό SAMSUNG, επίλεξε μέσα από το μενού «APPS» το εικονίδιο της αναζήτησης  (App Search) για να αναζητήσεις την εφαρμογή “COSMOTE TV”.

Αφού βρεις την εφαρμογή και την επιλέξεις, πάτησε «Εγκατάσταση (Install)» και όταν ολοκληρωθεί η εγκατάσταση επίλεξε «Άνοιγμα (Open)» .

7. Πως μπορώ να αποκτήσω γρήγορη πρόσβαση στην εφαρμογή COSMOTE TV στο κεντρικό μενού της SAMSUNG τηλεόρασης;

Μπορείς να βρεις την εφαρμογή μέσα από το μενού της Samsung τηλεόρασης στην ενότητα «APPS / Ληφθείσα Εφαρμογή» ή για συντομία επιλέγοντας από το κεντρικό μενού «APPS / Πρόσφατα Στοιχεία».

Επίσης μπορείς να προσθέσεις το εικονίδιο της εφαρμογής στην Αρχική Οθόνη ώστε να εμφανίζεται μαζί με τις προεγκατεστημένες εφαρμογές (π.χ. YouTube, AppleTV, Netflix, κλπ), επιλέγοντας το εικονίδιο της εφαρμογής και αφού πατήσεις το πάνω βελάκι να επιλέξεις «Προσθήκη στην Αρχική / Add to Home».

Στα μοντέλα του 2019 η εφαρμογή COSMOTE TV θα είναι προεγκατεστημένη στο Κεντρικό Μενού για ορισμένο χρονικό διάστημα.

Τέλος, μπορείς να μετακινήσεις το εικονίδιο της εφαρμογής στην θέση που επιθυμείς στο Κεντρικό Μενού, χρησιμοποιώντας το δεξί/αριστερά βελάκι στο τηλεχειριστήριο σου.

8. Που μπορώ να βρω το μοντέλο της Samsung τηλεόρασης μου;

Για να βρεις το μοντέλο της SAMSUNG τηλεόρασης σου, πάτησε στο τηλεχειριστήριο σου το κουμπί «Μenu» ή το «Home»  / Ρυθμίσεις  και επίλεξε :

Υποστήριξη/Σχετικά με αυτή την ΤV/Κωδικός Μοντέλου
ή
Support/About This TV/Model Code

9. H εφαρμογή COSMOTE TV δεν εμφανίζεται διαθέσιμη στην Samsung τηλεόραση. Τι σημαίνει αυτό;

Στην περίπτωση που η εφαρμογή COSMOTE TV δεν εμφανίζεται στις διαθέσιμες εφαρμογές της SAMSUNG τηλεόρασης κατά την αναζήτηση σημαίνει ότι το μοντέλο της τηλεόρασης σου δεν είναι συμβατό.

10. Πως μπορώ να βεβαιωθώ ότι η Samsung τηλεόραση μου είναι συνδεδεμένη στο Internet;

Πάτησε στο τηλεχειριστήριο σου το κουμπί «Μenu» ή το «Home» και επίλεξε «Ρυθμίσεις» και στη συνέχεια «Γενικές/Δίκτυο/Κατάσταση Δικτύου»

Εάν η τηλεόραση σου είναι συνδεδεμένη στο Internet θα δεις το παρακάτω μήνυμα:

«Η ΤV έχει συνδεθεί στο Internet»

Εάν η τηλεόραση δεν είναι συνδεδεμένη στο Internet θα δεις ένα από τα παρακάτω μηνύματα:

«Η σύνδεση ασύρματου/ενσύρματου δικτύου απέτυχε»
ή

«Η TV είναι συνδεδεμένη στο τοπικό δίκτυο αλλά δεν μπορεί να συνδεθεί στο Internet».
Εάν το μενού της τηλεόρασης σου είναι στα Αγγλικά επιλέξτε στο μενού της τηλεόρασης σας «General/Network/Network Status»

Εάν η τηλεόραση σου είναι συνδεδεμένη στο Internet θα δεις το παρακάτω μήνυμα:

«You are connected to the Internet»

Εάν η τηλεόραση δεν είναι συνδεδεμένη στο Internet θα δεις ένα από τα παρακάτω

μηνύματα:

«Wireless Network Disconnected/Wired Network Connection Failed»
ή «Connected to the local/wireless network but not to the Internet».

11. Ποια βήματα πρέπει να ακολουθήσω για να εγκαταστήσω την εφαρμογή της COSMOTE TV στην Sony Android TV τηλεόραση μου;

Για να εγκαταστήσεις την εφαρμογή στην Sony Android TV τηλεόρασή σου:

  • Καταρχήν θα πρέπει να βεβαιωθείς ότι η τηλεόραση σου είναι συνδεδεμένη στο Internet.
  • Στη συνέχεια θα πρέπει να συνδεθείς με τον Google λογαριασμό σου, εάν δεν το έχεις κάνει κατά την αρχική παραμετροποίηση της τηλεόραση σου, επιλέγοντας από το κεντρικό μενού (Home ) την επιλογή “Apps | Εφαρμογές”, στη συνέχεια το εικονίδιο με το γρανάζι (Settings | Ρυθμίσεις) στην πάνω δεξιά γωνία της οθόνης και κάτω από το υπομενού Account | Λογαριασμοί επιλέγεις “+Add account | Προσθήκη λογαριασμού”. Κατά τη σύνδεση θα πρέπει να εισάγεις e-mail του λογαριασμού Google και τον αντίστοιχο Kωδικό Πρόσβασης (Password).
  • Εάν δεν έχεις λογαριασμό Google θα πρέπει να δημιουργήσεις έναν νέο από υπολογιστή ή SmartPhone/Tablet ακολουθώντας το παρακάτω σύνδεσμο και να ακολουθήσεις τα βήματα που εμφανίζονται στην οθόνη σας https://accounts.google.com/signup
  • Αφού ολοκληρώσεις τη σύνδεση σου στο λογαριασμό Google, επίλεξε μέσα από το μενού “Apps | Εφαρμογές” το Play Store και για να αναζητήσεις την εφαρμογή “COSMOTE TV”.
  • Αφού βρεις την εφαρμογή και την επιλέξεις, πάτησε “Install | Εγκατάσταση” και όταν ολοκληρωθεί η εγκατάσταση επίλεξε “Open | Άνοιγμα” .
12. Πως μπορώ να αποκτήσω γρήγορη πρόσβαση στην εφαρμογή COSMOTE TV στο κεντρικό μενού της Sony Android TV τηλεόρασης;

Μπορείς να βρεις την εφαρμογή μέσα από το μενού της Sony Android TV τηλεόρασης επιλέγοντας από το κεντρικό μενού “Apps | Εφαρμογές”.

Επίσης μπορείς να προσθέσεις το εικονίδιο της εφαρμογής στην Αρχική Οθόνη ώστε να εμφανίζεται μαζί με τις προεγκατεστημένες εφαρμογές (π.χ. YouTube), επιλέγοντας το εικονίδιο της εφαρμογής και αφού πατήσεις το Ok στη τηλεχειριστήριο παρατεταμένα, να επιλέξεις “Add to favorites | Προσθήκη σε αγαπημένα”.

Τέλος μπορείς να μετακινήσεις το εικονίδιο της εφαρμογής στην θέση που επιθυμείς στο Κεντρικό Μενού, επιλέγοντας το εικονίδιο της εφαρμογής στην κεντρική οθόνη και αφού πατήσεις το Ok στη τηλεχειριστήριο παρατεταμένα, να επιλέξεις “ Move | Μετακίνηση”. Με τα βελάκια (δεξιά και αριστερά) μπορείς να μετακινήσεις την εφαρμογή και πατώντας το Ok να την τοποθετήσεις στην επιθυμητή θέση στην γραμμή των αγαπημένων εφαρμογών.

13. Σε ποιες μοντέλα Sony Android TV είναι διαθέσιμη η υπηρεσία;

Η εφαρμογή COSMOTE TV είναι συμβατή με τα περισσότερα μοντέλα τηλεοράσεων Sony που έχουν λειτουργικό σύστημα Android TV 8.0 ή μεταγενέστερο δηλαδή με τα περισσότερα μοντέλα των τηλεοράσεων με χρονολογία κατασκευής από το 2016 και μετέπειτα.

Συμβατά Μοντέλα Τηλεοράσεων

Sony’s 2016 Android TVs: XD70, XD75, XD80, SD80, XD83 και ZD9 Series

Sony’s 2017 Android TVs: XE80, XE83, XE85, XE90, XE93 και XE94 Series

Sony’s 2018 Android TVs: AF9,ZF9 Series, XF75, XF80, XF83, XF85, XF87, XF90 και AF8 Series

Sony’s 2019 Android TVs: XG85/XG87, XG95, AG9,ZG9 Series, AG8, XG80, XG81, XG83 και XG90 Series

Sony’s 2020 Android TVs: HX80 Series, HX81 Series, XH90 Series, XH95 Series, A8 OLED, AG9 OLED, ZH8 8K, ZG9 8K

14. Που μπορώ να βρω την έκδοση του λειτουργικού Android TV και το μοντέλο της Sony τηλεόρασης μου;

Για να δεις το μοντέλο της Sony τηλεόρασής σου, πάτησε στο τηλεχειριστήριο το κουμπί “HELP” και στο μενού που θα εμφανιστεί θα βρεις το μοντέλο στο πάνω δεξιά μέρος της οθόνης.

Για την έκδοση του Android TV, στο κεντρικό μενού επιλέγεις (Settings | Ρυθμίσεις) και στο υπομενού της “Network | Δίκτυο” της συσκευής (ή Device Preferences | Προτιμήσεις Συσκευής) επιλέγεις About | Πληροφορίες. Η έκδοση αναγράφεται μέσα σε αυτό του μενού.

15. H εφαρμογή COSMOTE TV δεν εμφανίζεται στην αναζήτηση του Google Play Store της Sony τηλεόρασής μου. Τι σημαίνει αυτό;

Στην περίπτωση που η εφαρμογή COSMOTE TV δεν εμφανίζεται στις διαθέσιμες εφαρμογές του Google Play Store κατά την αναζήτηση, σημαίνει ότι το μοντέλο της τηλεόρασης σου δεν είναι συμβατό.

16. Εγκατέστησα την εφαρμογή COSMOTE TV στην Sony τηλεόρασή μου όμως βγαίνει μήνυμα και δε με αφήνει να την χρησιμοποιήσω ή να αναπαράγω περιεχόμενο. Τι συμβαίνει;

Όταν βλέπεις το μήνυμα “Μη υποστηριζόμενη έκδοση λειτουργικού” σημαίνει πως το λειτουργικό της τηλεόρασής σου είναι έκδοσης μικρότερης του 8. Αν το μοντέλο της τηλεόρασής σου ανήκει στις υποστηριζόμενες σειρές τότε θα πρέπει να αναβαθμίσεις το λογισμικό της σύμφωνα με τις οδηγίες της Sony όπως αναγράφονται στην σελίδα της www.sony.gr
 

Όταν βλέπεις το μήνυμα “Η αναπαραγωγή δεν υποστηρίζεται σε συσκευές όπου περιορισμοί στο λειτουργικό έχουν τροποποιηθεί από τον κατασκευή ή τον χρήστη” σημαίνει πως έχουν τροποποιηθεί οι ρυθμίσεις της τηλεόρασης με τέτοιο τρόπο που δίνεται η πρόσβαση του λειτουργικού συστήματος που υπό κανονικές συνθήκες απαγορευόταν. Για περισσότερες πληροφορίες θα πρέπει να επικοινωνήσεις με την κατασκευάστρια εταιρία.

17. Πως μπορώ να βεβαιωθώ ότι η LG τηλεόρασή μου είναι συνδεδεμένη στο Internet;

Σε περίπτωση που η τηλεόρασή σου δεν είναι συνδεδεμένη στο Internet, στην κεντρική οθόνη θα εμφανιστεί σχετικό μήνυμα που θα σε ενημερώνει για τη μη σύνδεση στο Internet και πάνω δεξιά θα εμφανιστεί ειδοποίηση | notification με τον αντίστοιχο αριθμό (πλήθος) ειδοποιήσεων.

Για να συνδεθείς σε δίκτυο WiFi πάτησε στο τηλεχειριστήριό σου το κουμπί Home στο κεντρικό μενού, στη συνέχεια το εικονίδιο με το γρανάζι (Settings | Ρυθμίσεις) στην πάνω δεξιά γωνία της οθόνης, στο υπομενού της “Network | Δίκτυο” της τηλεόρασης έχεις τη δυνατότητα να επιλέξεις “Απλή” και να ακολουθήσεις τις οδηγίες που εμφανίζονται στην οθόνη ή “Για προχωρημένους”. Στην επιλογή για προχωρημένους έχεις τη δυνατότητα να επιλέξεις από την λίστα των διαθέσιμων ασύρματων δικτύων, το δίκτυό σου και να πληκτρολογήσεις το κλειδί για να συνδεθείς.

18. Ποια βήματα πρέπει να ακολουθήσω για να εγκαταστήσω την εφαρμογή της COSMOTE TV στην LG τηλεόραση μου;

Για να εγκαταστήσεις την εφαρμογή στην LG τηλεόρασή σου:

Αρχικά θα πρέπει να βεβαιωθείς ότι η τηλεόρασή σου είναι συνδεδεμένη στο Internet και ανήκει στα συμβατά μοντέλα.

Στη συνέχεια πάτησε το πλήκτρο στο τηλεχειριστήριό σου για να εμφανιστεί το κεντρικό μενού (Launch Bar).

Εάν το εικονίδιο της εφαρμογής COSMOTE TV εμφανίζεται στο κεντρικό μενού (Launch Bar) ανάμεσα στις προεγκατεστημένες εφαρμογές μπορείς απλά να το επιλέξεις για να εκκινήσεις την εφαρμογή.

Στην περίπτωση που η εφαρμογή COSMOTE TV δεν εμφανίζεται στο κεντρικό μενού, μπορείς να την αναζητήσεις στο LG Content Store  , αρχικά επιλέγοντας το σχετικό εικονίδιο στο κεντρικό μενού και στη συνέχεια:

είτε πληκτρολογώντας το όνομα της εφαρμογής στο πεδίο αναζήτησης  ,

είτε επιλέγοντας APPs | All και να την αναζητήσεις ανάμεσα στις διαθέσιμες εφαρμογές

Αφού εντοπίσεις την εφαρμογή, την επιλέγεις και στη συνέχεια μπορείς να προχωρήσεις στην “Εγκατάσταση” της. Η εφαρμογή είναι πλέον διαθέσιμη στο κεντρικό μενού.

Όταν ολοκληρωθεί η εγκατάσταση επίλεξε “Εκκίνηση” για να εισέρθεις στην εφαρμογή.

Σημείωση: Σε αντίθεση με άλλες συσκευές στις τηλεοράσεις LG δεν απαιτείται η εγγραφή στο LG Content Store για την εγκατάσταση της εφαρμογής.

19. Πως μπορώ να αποκτήσω γρήγορη πρόσβαση στην εφαρμογή COSMOTE TV στο κεντρικό μενού της LG τηλεόρασης;

Πολύ σύντομα η εφαρμογή COSMOTE TV θα είναι προεγκατεστημένη στο κεντρικό μενού (Launch Bar) όλων των συμβατών μοντέλων της LG. Επιπλέον έχεις τη δυνατότητα να μετακινήσεις το εικονίδιο της εφαρμογής στην θέση που θέλεις στο κεντρικό μενού πατώντας παρατεταμένα πάνω του για να το επιλέξεις και στη συνέχεια με τα βελάκια (δεξιά και αριστερά) μπορείς να το μετακινήσεις στη θέση που επιθυμείς. Τέλος πάτησε το πλήκτρο «OΚ» ή «BACK» στο τηλεχειριστήριο σου για να το τοποθετήσεις στην επιθυμητή θέση στο κεντρικό μενού.

20. Που μπορώ να βρω την έκδοση του λειτουργικού webOS και το μοντέλο της LG τηλεόρασής μου;

Για να δεις το μοντέλο της LG τηλεόρασής σου και την έκδοση του λειτουργικού πάτησε στο τηλεχειριστήριό σου το κουμπί  (Ρυθμίσεις | Settings) και στη συνέχεια επίλεξε το μενού “Όλες οι ρυθμίσεις | All Settings”.

Για τα μοντέλα 2018 & 2019 επίλεξε μέσα από το μενού των ρυθμίσεων “Γενικά/Πληροφορίες για αυτή την τηλεόραση/Πληροφορίες Τηλεόρασης | General/About this TV/TV Information” ώστε να δεις το μοντέλο της τηλεόρασης (Όνομα Συσκευής| Device Name) και την έκδοση του λειτουργικού (Έκδοση webOS TV |webOS TV version).

Για τα μοντέλα 2020 επίλεξε μέσα από το μενού των ρυθμίσεων “Υποστήριξη/Πληροφορίες τηλεόρασης | Support/TV Information” ώστε να δεις το μοντέλο της τηλεόρασης (Όνομα Συσκευής| Device Name) και την έκδοση του λειτουργικού (Έκδοση webOS TV |webOS TV version).

21. H εφαρμογή COSMOTE TV δεν εμφανίζεται στην αναζήτηση του LG Content Store. Τι σημαίνει αυτό;

Στην περίπτωση που η εφαρμογή COSMOTE TV δεν εμφανίζεται στις διαθέσιμες εφαρμογές του LG Content Store κατά την αναζήτηση, σημαίνει ότι το μοντέλο της τηλεόρασής σου δεν είναι συμβατό.

22. Πως μπορώ να βεβαιωθώ ότι η LG τηλεόρασή μου είναι συνδεδεμένη στο Internet;

Εάν η LG τηλεόρασή σου δεν είναι συνδεδεμένη στο Internet, κατά την εκκίνησή της θα εμφανιστεί στην πάνω δεξιά γωνία της οθόνης μήνυμα που θα σε ενημερώνει σχετικά.

Επίσης μπορείς να επιβεβαιώσεις τη σύνδεση της τηλεόρασης στο Internet πατώντας στο τηλεχειριστήριό το κουμπί  (Ρυθμίσεις | Settings) και στη συνέχεια επιλέγοντας το μενού “Δίκτυο | Network”  . Στο συγκεκριμένο μενού μπορείς να δεις εάν η τηλεόραση είναι συνδεδεμένη στο Internet είτε ενσύρματα (Wired Connection (Ethernet)) είτε ασύρματα ((Wi-Fi Connection) ανάλογα με τη συνδεσμολογία που έχεις επιλέξει.

Σε περίπτωση που αντιμετωπίζεις προβλήματα με τη σύνδεση, επίλεξε “Ενσύρματη Σύνδεση (Ethernet)|Wired Connection (Ethernet)” ή “Σύνδεση WiFi/Προηγμένες ρυθμίσεις WiFi|Wi-Fi Connection/Advanced Wi-Fi Settings) για να εντοπίσεις που βρίσκεται το πρόβλημα και συμβουλεύσου τον Οδηγό Χρήσης της τηλεόρασής σου για οδηγίες επίλυσης.

23. Υπάρχει η δυνατότητα πλοήγησης στο μενού της εφαρμογής COSMOTE TV με το Magic Remote Control στις LG τηλεοράσεις;

Στις LG τηλεοράσεις, η εφαρμογή COSMOTE TV διαθέτει κατάλληλα σχεδιασμένο User Interface που επιτρέπει την πλοήγηση στα μενού της υπηρεσίας με τη χρήση του δείκτη (Pointer) του τηλεχειριστηρίου Magic (MRCU). Η πλοήγηση επιτυγχάνεται με την επιλογή των εικονικών πλήκτρων (βελάκια) χρησιμοποιώντας τον δείκτη (Pointer) και τον κεντρικό τροχό κύλισης (ΟΚ).

24. Υπάρχει ουσιαστική διαφορά στην λειτουργικότητα των συσκευών F&U σε σχέση με τις υπόλοιπες Android TVs;

Η χρήση των συγκεκριμένων συσκευών δεν διαφέρει από τις υπόλοιπες τηλεοράσεις με λειτουργικό Android TV.

25. Μπορώ να χρησιμοποιήσω την λειτουργία Dolby στην εφαρμογή COSMOTE TV και να έχω πολυκάναλο ήχο στον ενισχυτή μου ή στο soundbar;

Η λειτουργία Dolby υποστηρίζεται προς το παρόν επίσημα σε όλα τα μοντέλα της Samsung και Sony Android TVs. Για τις υπόλοιπες τηλεοράσεις με Android TV λειτουργικό,  η σωστή λειτουργία του πολυκάναλου ήχου εξαρτάται από τον κατασκευαστή και όχι από την εφαρμογή COSMOTE TV.

1. Πρόσθεσα τη streaming υπηρεσία της COSMOTE TV κάτω από άλλο COSMOTE id που διαχειρίζεται την εξόφληση των λογαριασμών μου. Γιατί όταν κάνω login με αυτό το COSMOTE id μου λέει ότι δεν έχω ενεργή υπηρεσία COSMOTE TV;

Η χρήση της streaming υπηρεσία της COSMOTE TV μπορεί να «δεθεί» αποκλειστικά μόνο με ένα COSMOTE id, το οποίο ορίζεται κατά την απόκτηση της υπηρεσίας.

2. Μπορώ να δημιουργήσω νέο COSMOTE id και να το συσχετίσω μετά με τη streaming υπηρεσία της COSMOTE TV;

Η συσχέτιση του COSMOTE id με τη streaming υπηρεσία της COSMOTE TV που αφορά το δικαίωμα χρήσης της υπηρεσίας γίνεται απαραίτητα κατά την απόκτηση της υπηρεσίας και όχι εκ των υστέρων.

3. Μπορώ να ορίσω περισσότερα από ένα COSMOTE id ως “username” για τη streaming υπηρεσία της COSMOTE TV;

Η streaming υπηρεσία της COSMOTE TV μπορεί να «δεθεί» αποκλειστικά μόνο με ένα COSMOTE id.

4. Μπορώ να «δέσω» πολλές συνδρομές COSMOTE TV με ένα μόνο COSMOTE id;

Ναι, το ίδιο COSMOTE id μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως login για πολλαπλές συνδρομές COSMOTE TV. Μετά την επιτυχή είσοδό σας στην εφαρμογή θα εμφανιστεί σχετική κάρτα ώστε να επιλέξετε με ποια συνδρομή θέλετε να συνεχίσετε την θέασή σας.

5. Πώς μπορώ να αλλάξω το username του COSMOTE id μου;

Μπορείς να διαχειριστείς όλα τα στοιχεία του COSMOTE id σου είτε από το από το https://account.cosmote.gr/el/user-login ή από το COSMOTE app.

1. Σε πόσες οθόνες, μπορώ να βλέπω ταυτόχρονα τη streaming υπηρεσία της COSMOTE TV;

Ο αριθμός των συσκευών που μπορείς να παρακολουθείς ταυτόχρονα περιεχόμενο εξαρτάται από τον τύπο της συνδρομής σου και από το αν διαθέτεις το πακέτο extra συσκευών. 

Σημειώνεται ότι το πακέτο extra συσκευών παρέχεται : 

  • δωρεάν στα πακέτα συμβολαίου
  • δωρεάν στα ευέλικτα πακέτα Monthly Pack 
  • ενώ παρέχεται με χρέωση, κατόπιν αιτήματος του συνδρομητή, στους πελάτες μέσω Δορυφόρου με ενεργή την συμπληρωματική υπηρεσία COSMOTE TV Streaming. 
  • Το πακέτο extra συσκευών δεν παρέχεται στο Team Pass και στο Sports Daily Pass.

Πιο συγκεκριμένα:

  • Εάν είσαι συνδρομητής συμβολαίου (COSMOTE TV ή DP+TV) ή COSMOTE TV Monthly Pack μπορείς να χρησιμοποιείς ταυτόχρονα για θέαση περιεχομένου έως 3 συσκευές από τις οποίες 2 για κανάλια αθλητικού περιεχομένου.
  • Εάν είσαι συνδρομητής Μέσω Δορυφόρου (με ενεργή την πρόσθετη υπηρεσία COSMOTE TV Streaming) μπορείς να χρησιμοποιείς για θέαση περιεχομένου μόνο 1 συσκευή κάθε φορά.
  • Εάν ενεργοποιήσεις και τo πακέτο extra συσκευών μπορείς να χρησιμοποιείς ταυτόχρονα για θέαση περιεχομένου έως 3 συσκευές από τις οποίες 2 για κανάλια αθλητικού περιεχομένου.
  • Εάν έχει ενεργοποιήσει ένα από τα πακέτα Super League Pass ή Daily Pass μπορείς να χρησιμοποιείς για θέαση περιεχομένου μόνο 1 συσκευή κάθε φορά.
2. Τι 4K περιεχόμενο περιλαμβάνεται στη streaming υπηρεσία της COSMOTE TV και τι ταχύτητες χρειάζονται;

Η streaming υπηρεσία της COSMOTE TV έχει ένα 4K αθλητικό κανάλι στο οποίο προβάλλονται επιλεγμένοι live αγώνες. Για το κανάλι απαιτείται ταχύτητα >18Mbps. Για καλύτερη εμπειρία θέασης, προτείνεται η γραμμή VDSL/Fiber.

3. Υπάρχει χρονοκαθυστέρηση στη ζωντανή μετάδοση αθλητικών προγραμμάτων της streaming υπηρεσίας της COSMOTE TV;

Για τα αθλητικά live γεγονότα είναι περίπου 13-15 δευτερόλεπτα σε σχέση με την δορυφορική μετάδοση.

4. Μπορώ να χρησιμοποιήσω τη streaming υπηρεσία της COSMOTE TV στο εξωτερικό;

Ναι, μπορείς να χρησιμοποιήσεις τη streaming υπηρεσία της COSMOTE TV όταν βρίσκεσαι προσωρινά εκτός Ελλάδος και εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης και να απολαύσεις την υπηρεσία στις φορητές σου συσκευές, παρακολουθώντας το ίδιο περιεχόμενο, που προσφέρεται στην Ελλάδα.

Η δυνατότητα ενεργοποίησης της φορητότητας ενεργοποιείται αυτόματα κατά την αρχική ενεργοποίηση της υπηρεσίας.

Στην περίπτωση που δεν έχει ενεργοποιηθεί αυτόματα η δυνατότητα χρήσης στην Ε.Ε., θα πρέπει να προσκομίσεις ένα από τα ακόλουθα δικαιολογητικά σε ένα κατάστημα COSMOTE ή ΓΕΡΜΑΝΟΣ ή να τα αποστείλεις μέσω φαξ (2103405280) ή email (13888@cosmote.gr) κατόπιν επικοινωνίας με το 13888:

1. Ελληνική ή Στρατιωτική ταυτότητα
2. Συμβόλαιο σταθερού τηλεφώνου ή internet οποιουδήποτε παρόχου
3. Συμβόλαιο κινητής ή καρτοσυμβόλαιο οποιουδήποτε παρόχου
4. Λογαριασμό υπηρεσιών κοινής ωφελείας Ελλάδος

Αν κατά την παραγγελία της υπηρεσίας επέλεξες την χρέωση μέσω κάρτας και τη δυνατότητα χρήσης στην Ε.Ε., τότε θα σε καλέσει ένας εκπρόσωπός μας 48 ωρών για να σε ενημερώσει για την διαδικασία.

Αν είσαι φοιτητής σε κράτος/ μέλος της Ε.Ε., για να μπορείς να χρησιμοποιείς την υπηρεσία στην χώρα που κατοικείς, επιπλέον των παραπάνω θα πρέπει να προσκομίσεις αποδεικτικό φοίτησης του Πανεπιστημίου στην Ελληνική ή Αγγλική γλώσσα (Ακαδημαϊκή ταυτότητα/ Βεβαίωση Σπουδών). Το αποδεικτικό αυτό πρέπει να το ανανεώνεις και να το προσκομίζεις εκ νέου κάθε 2 χρόνια.

5. Σε ποιες χώρες μπορώ να χρησιμοποιήσω την υπηρεσία COSMOTE TV;

Μπορείς να χρησιμοποιείς την υπηρεσία στις χώρες τις Ευρωπαϊκής Ένωσης (δες εδώ την λίστα).

6. Σε περίπτωση που η υπηρεσία έχει διακοπεί για χρήση εκτός Ελλάδας, τι πρέπει να κάνω για να την ενεργοποιήσω εκ νέου;

Για την εκ νέου ενεργοποίηση χρήσης της υπηρεσίας στην ΕΕ, θα χρειαστεί να παρακολουθήσεις περιεχόμενο στην Ελλάδα, αντίστοιχης χρονικής διάρκειας, αυτής που έκανες στο άλλο κράτος-μέλος της ΕΕ, ώστε να μπορεί η COSMOTE να επιβεβαιώσει ότι το κράτος της βασικής διαμονής σου είναι η Ελλάδα.

7. Πώς κάνω χρήση της streaming υπηρεσία της COSMOTE TV ανά συσκευή;

Μπορείς να ενημερωθείς αναλυτικά για την χρήση της streaming υπηρεσίας της COSMOTE TV ανά συσκευή μέσα από την ίδια την υπηρεσία επιλέγοντας από το μενού «Βοήθεια».

Εναλλακτικά μπορείς να επισκεφτείς την ιστοσελίδα https://www.cosmotetvott.gr/

8. Μπορώ να παρακολουθώ τη streaming υπηρεσία της COSMOTE TV από όποια οθόνη θέλω;

Ναι. Συγκεκριμένα μπορείς μέσα από:

  • Android TV αποκωδικοποιητή
  • Smart TV
  • Mobile (iOS/Android)
  • Tablet (iOS/Android)
  • Web browser (Windows, Apple)
9. Τι ταχύτητα χρειάζομαι για να μπορώ να παρακολουθήσω τη streaming υπηρεσία της COSMOTE TV;

Η streaming υπηρεσία της COSMOTE TV χρησιμοποιεί την τεχνολογία “adaptive streaming”, με την οποία δεν χάνεται η ροή του περιεχομένου, πχ. μίας ταινίας, αλλά μεταβάλλεται η ποιότητα του video, ανάλογα με την ταχύτητα του Internet κάθε στιγμή.

Θεωρητικά, μπορείς να κάνεις streaming σε κινητό/tablet από τα 0.5Mbps, και σε μεγάλη οθόνη από τα 2-3 Mbps. Για καλύτερη ποιότητα και Full HD περιεχόμενο, πρέπει να έχεις ταχύτητα στα ~8Mbps.

10. Η streaming υπηρεσία της COSMOTE TV λειτουργεί μόνο σε δίκτυο COSMOTE;

Όχι. Η streaming υπηρεσία της COSMOTE TV είναι διαθέσιμη μέσω δικτύου οποιουδήποτε παρόχου. Απαιτείται απλά πρόσβαση στο internet.

11. Το application του οδηγού προγράμματος “Smart Remote”, της δορυφορικής υπηρεσίας της COSMOTE TV, μπορεί να χρησιμοποιηθεί και στη streaming υπηρεσία της;

Αυτή τη στιγμή δε δίνεται αυτή η δυνατότητα. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί το σχετικό application της Google για Android & iOS συσκευές. Ωστόσο θα υπάρξει υλοποίηση σε δεύτερη φάση.

12. Σε ποιες συσκευές μπορώ να κατεβάσω περιεχόμενο και να το παρακολουθήσω χωρίς Internet;

Μπορείς να κατεβάσεις περιεχόμενο σε Android Smartphone και Tablet καθώς και σε iPhone & iPad. Εάν θες να κατεβάσεις κάποια ταινία που απαιτεί ενοικίαση για τις iOS συσκευές, θα πρέπει να έχεις κάνει την ενοικίαση από κάποια άλλη συσκευή.

Μπορείς να ενημερωθείς αναλυτικά για την λειτουργία του Download & Play ανά συσκευή μέσα από την ίδια την υπηρεσία επιλέγοντας από το μενού «Βοήθεια».

13. Για πόσο διάστημα είναι διαθέσιμο για θέαση το περιεχόμενο που «κατεβάζω»;

Το περιεχόμενο που έχεις κατεβάσει είναι διαθέσιμο για 48 ώρες εάν έχεις ξεκινήσει τη θέαση και για επτά ημέρες εάν δεν έχεις ξεκινήσει. Οι ταινίες που έχεις νοικιάσει είναι διαθέσιμες με βάση το χρονικό διάστημα της ενοικίασης.

Μπορείς να ενημερωθείς αναλυτικά για την λειτουργία του Download & Play ανά συσκευή μέσα από την ίδια την υπηρεσία επιλέγοντας από το μενού «Βοήθεια».

14. Μπορώ να κατεβάσω άλλα applications;

Με το WiFi Android αποκωδικοποιητή της COSMOTE TV έχεις τη δυνατότητα να εμπλουτίσεις το περιεχόμενο σου με εφαρμογές, μουσική, παιχνίδια, και πολλά ακόμα κατεβάζοντας τα από το Google Play Store. 

Στην Smart τηλεόρασή σου, έχεις τη δυνατότητα να κατεβάσεις και να χρησιμοποιήσεις οποιοδήποτε application διατίθεται στο App Store της εκάστοτε τηλεόρασης, σύμφωνα με τους όρους χρήσης του κατασκευαστή της τηλεόρασης σου.

15. Πώς μπορώ να προστατέψω τα παιδιά μου από περιεχόμενο που δεν επιθυμώ να βλέπουν;

Υπάρχουν πολλές επιλογές στη streaming υπηρεσία της COSMOTE TV ώστε να κρατήσεις τα παιδιά σου ασφαλή και να μην έχουν πρόσβαση σε περιεχόμενο που δεν επιθυμείς να δουν. Πιο αναλυτικά, οι μέθοδοι που προσφέρονται μέσα από το μενού της υπηρεσίας είναι οι ακόλουθοι:

Κατά τη δημιουργία ενός νέου προφίλ, μπορείς να επιλέξεις ένα συγκεκριμένο επίπεδο γονικού ελέγχου.

Επιπλέον κατά τη δημιουργία προφίλ, επιλέγοντας το κουμπί «Παιδί» μπορείς να περιορίσεις την πρόσβαση σε συγκεκριμένα κανάλια, επιλέγοντας αυτά που θεωρείς κατάλληλα για το παιδί σου. Σε αυτή την περίπτωση εμφανίζεται ένα εικονίδιο «Παιδί» πάνω δεξιά στην εικόνα του προφίλ που δημιούργησες ώστε εύκολα να το αναγνωρίζεις τόσο εντός του μενού αλλά και στην οθόνη επιλογής προφίλ.

Μάλιστα εάν κατά την δημιουργία του παιδικού προφίλ επιλέξεις επίπεδο γονικού ελέγχου Κ (Κατάλληλο για όλους), τότε δημιουργείται ένα ειδικό παιδικό περιβάλλον με προσαρμοσμένο, πιο απλοποιημένο μενού και διαφορετικό χρώμα ώστε εύκολα να αναγνωρίζεις από απόσταση ότι το παιδί σου πλοηγείται στο παιδικό προφίλ και όχι σε κάποιο άλλο επιλεγμένο προφίλ.