Netflix Banner Hero Web Content

Για πρώτη φορά το περιεχόμενο της COSMOTE TV έρχεται μαζί με Netflix, με ατελείωτες σειρές και ταινίες.                             Όλα μαζί σε μία συνδρομή.

Netflix Marquee Web Content

COSMOTE TV & NETFLIX
COSMOTE TV & NETFLIX
COSMOTE TV & NETFLIX

Netflix Plans Web Content

Πακέτα

Netflix Plans Addon Web Content

Υφιστάμενος πελάτης
streaming ή μέσω δορυφόρου

Ενεργοποίησε το Netflix πακέτο που επιθυμείς ως
addon στην COSMOTE TV συνδρομή σου και θα
χρεώνεται στον COSMOTE λογαριασμό σου!

Απόκτησέ το τώρα καλώντας το 13888, σε ένα κατάστημα
COSMOTE ή GERMANOS, ή μπες στο My COSMOTE web
στην ενότητα Πακέτα & Υπηρεσίες.»

Η διαθεσιμότητα σε HD (720p), Full HD (1080p), Ultra HD (4K) + HDR υπόκειται στις δυνατότητες της υπηρεσίας Internet και της συσκευής σου. Δεν είναι διαθέσιμο όλο το περιεχόμενο σε όλες τις αναλύσεις. Ανάτρεξε στους Όρους Χρήσης του Netflix για περισσότερες λεπτομέρειες. Μόνο όσοι μένουν μαζί σου μπορούν να χρησιμοποιούν τον λογαριασμό σου. Δες σε 4 διαφορετικές συσκευές ταυτόχρονα με το Premium, σε 2 με το Standard και σε 1 με το Basic.

Netflix Account Web Content

Πώς δημιουργώ Netflix
λογαριασμό

Μικρές προτάσεις και tips για τα βήματα που χρειάζεται
να ακολουθήσεις για να δημιουργήσεις Netflix
λογαριασμό

Netflix FAQ Web Content

Συχνές ερωτήσεις

1. Πως μπορώ να αποκτήσω Netflix από την COSMOTE;

Μπορείς να ενεργοποιήσεις ένα από τα συνδυαστικά πακέτα COSMOTE TV & Netflix ή να προσθέσεις το Netflix σε οποιοδήποτε πακέτο Cinema ή Full Pack (Streaming ή μέσω Δορυφόρου) συμβολαίου.

2. Ποιο πακέτο Netflix συμπεριλαμβάνεται στο συνδυαστικό πακέτο COSMOTE TV & Netflix;

Στο συνδυαστικό πακέτο COSMOTE TV & Netflix περιλαμβάνεται το Βασικό πακέτο Netflix (Basic Netflix Plan). To Βασικό πακέτο Netflix σου δίνει την δυνατότητα να παρακολουθείς απεριόριστες ταινίες και τηλεοπτικές εκπομπές σε μία συσκευή κάθε φορά σε 720p HD ανάλυση καθώς και να κατεβάσεις περιεχόμενο σε μία συσκευή για offline θέαση.

3. Μπορώ να επιλέξω κάποιο άλλο πακέτο Netflix;

Μπορείς να επιλέξεις κάποιο άλλο πακέτo Netflix είτε κατά την αρχική παραγγελία είτε αργότερα από την COSMOTE ή από το Netflix.

Σημειώνεται ότι ανεξάρτητα από την επιλογή που έκανες στον ΟΤΕ, κατά την αρχική ενεργοποίηση, μετά το βήμα της δημιουργίας του λογαριασμού σου, το Netflix θα σου ζητήσει εκ νέου να διαλέξεις πακέτο (Premium, Standard ή Basic)

Για να αλλάξεις το πακέτο σου, μετά την αρχική δημιουργία του λογαριασμού σου, συνδέσου στο λογαριασμό σου στο Netflix.com επισκέψου την Netflix Account page, επίλεξε «Αλλαγή πακέτου» και διάλεξε ένα από τα διαθέσιμα πακέτα.

Εναλλακτικά:

  • μπορείς να το κάνεις μέσα από το My COSMOTE web, Είσοδος - COSMOTE id, να επιλέξεις το Αναγνωριστικό Σύνδεσης της COSMOTE TV συνδρομής σου, που βρίσκεται στην ενότητα «Τηλεόραση», να επιλέξεις το κουμπί «Διαχείριση Netflix» κάτω από τις Πληροφορίες Προγράμματος και στη συνέχεια «Αλλαγή Πακέτου». Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να έχεις συνδέσει και να μπορείς να διαχειρίζεσαι την COSMOTE TV συνδρομή σου στο COSMOTE id σου. Για οδηγίες σύνδεσης μπες στο εδώ

  • να ζητήσεις την αλλαγή σε ένα κατάστημα COSMOTE ή GERMANOS ή καλώντας στο 13888.

4. Είμαι υφιστάμενος συνδρομητής COSMOTE TV. Μπορώ να αποκτήσω και εγώ Netflix από την COSMOTE TV;

Eφόσον είσαι συνδρομητής της Streaming υπηρεσίας COSMOTE TV με πακέτο Συμβολαίου, μπορείς να αναβαθμίσεις σε ένα από τα διαθέσιμα πακέτα COSMOTE TV & Netflix και να επωφεληθείς της προνομιακής τιμής του συνδυαστικού πακέτου. Εναλλακτικά, εφόσον είσαι συνδρομητής COSMOTE TV Streaming ή μέσω Δορυφόρου Cinema ή Full Pack με πακέτο συμβολαίου μπορείς να ενεργοποιήσεις το Netflix ως πρόσθετη υπηρεσία στην συνδρομή σου.

5. Πώς δημιουργώ τον λογαριασμό μου στο Netflix;

Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας στην COSMOTE θα λάβεις ένα SMS με ένα προσωπικό σύνδεσμο (link) που θα πρέπει να πατήσεις για να οδηγηθείς στη ιστοσελίδα της Netflix ώστε να δημιουργήσεις τον Netflix λογαριασμό σου. O σύνδεσμος είναι προσωπικός, αφορά την συνδρομή σου και δεν πρέπει να τον προωθήσεις σε άλλον. Σημειώνεται ότι μετά τη δημιουργία του λογαριασμού σου, το Netflix, ανεξάρτητα από την επιλογή πακέτου που έκανες στην COSMOTE, θα σου ζητήσει εκ νέου να επιλέξεις πακέτο. Παρακαλούμε διάβασε και επίλεξε σωστά το πακέτο και την χρέωση που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες σου.


Δες το video με αναλυτικές οδηγίες και τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσεις για την ενεργοποίηση εδώ

Εναλλακτικά, έχεις την δυνατότητα να μπεις στο My COSMOTE web , Είσοδος - COSMOTE id, να επιλέξεις το Αναγνωριστικό Σύνδεσης της COSMOTE TV συνδρομής σου, που βρίσκεται στην ενότητα «Τηλεόραση» και να επιλέξεις το κουμπί «Δημιουργία/Σύνδεση Λογαριασμού».
Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να έχεις συνδέσει και να μπορείς να διαχειρίζεσαι την COSMOTE TV συνδρομή σου στο COSMOTE id σου. Για οδηγίες σύνδεσης μπες στο εδώ
 

6. Έχω χάσει το SMS με τον σύνδεσμο (link) για να δημιουργήσω τον Netflix λογαριασμό μου. Τι μπορώ να κάνω;

Μπορείς να το κάνεις μέσα από το My COSMOTE web , Είσοδος - COSMOTE id, να επιλέξεις το Αναγνωριστικό Σύνδεσης της COSMOTE TV συνδρομής σου, που βρίσκεται στην ενότητα «Τηλεόραση» και να επιλέξεις το κουμπί «Δημιουργία Λογαριασμού».

Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να έχεις συνδέσει και να μπορείς να διαχειρίζεσαι την COSMOTE TV συνδρομή σου στο COSMOTE id σου. Για οδηγίες σύνδεσης μπες στο εδώ

7. Έχω ήδη λογαριασμό Netflix. Μπορώ να συνεχίσω να χρησιμοποιώ τον ίδιο;

Ναι μπορείς. Στη σελίδα του Netflix,που σε οδηγεί το link ενεργοποίησης του Netflix λογαριασμού, μπορείς να επιλέξεις να συνδεθείς με τα στοιχεία (username/password) του υφιστάμενου λογαριασμού σου στo Netflix.Στην περίπτωση αυτή, εφόσον είχες δημιουργήσει λογαριασμό απευθείας στην ιστοσελίδα της Netflix, η χρέωση στη Netflix θα διακοπεί από την στιγμή που θα κάνεις αυτή τη σύνδεση.

Η COSMOTE κατά την παραγγελία δεν γνωρίζει και δεν μπορεί να συνδέσει αυτόματα τον υφιστάμενο λογαριασμό σου. Για αποφυγή διπλών χρεώσεων σε προτρέπουμε να κάνεις αυτή τη σύνδεση αμέσως μόλις λάβεις το SMS για την δημιουργία του λογαριασμού σου από την COSMOTE και την διατήρηση του υφιστάμενου Netflix προφίλ.

8. Γιατί βλέπω το «Πλήρες» πακέτο επιλεγμένο στη Netflix κατά τη δημιουργία του λογαριασμού;

Η Netflix θα σου ζητήσει να επιλέξεις εκ νέου πακέτο κατά την δημιουργία του λογαριασμού ανεξάρτητα από την επιλογή πακέτου που έκανες στην COSMOTE σε περίπτωση που επιθυμεί να αναβαθμίσεις σε κάποιο Netflix πακέτο με περισσότερες δυνατότητες (πχ. περισσότερες συσκευές για ταυτόχρονη θέαση). Το Πλήρες (Premium Netflix Plan) είναι το πακέτο που σου δίνει τις μέγιστες δυνατότητες ταυτόχρονων θεάσεων και συσκευών που μπορείς να χρησιμοποιείς την υπηρεσία. Παρακαλούμε συμβουλεύσου τις επιπλέον δυνατότητες και χρεώσεις και επίλεξε το πακέτο που σε ενδιαφέρει.

9. Κατά την επιλογή πακέτου στο Netflix βλέπω διαφορετικές τιμές γιατί;

Το Netflix στην παρουσίαση των πακέτων δείχνει το επιπλέον (extra) κόστος/μήνα σε σχέση με την επιλογή που έκανες στην COSMOTE. To πακέτο που επίλεξες στην COSMOTE σηματοδοτείται ως «Περιλαμβάνεται» ή «0 €»

10. Πότε ξεκινά η χρέωση του Netflix;

H χρέωση του Netflix ξεκινά με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σου στην COSMOTE ανεξάρτητα από την ημερομηνία δημιουργίας του λογαριασμού στο NETFLIX. Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας λαμβάνεις ένα SMS για να δημιουργήσεις τον λογαριασμό σου στο Netflix (ορισμό username & password) και να αρχίσεις να απολαμβάνεις την υπηρεσία.

11. Πως θα πληρώνω το Netflix;

To Netflix θα χρεώνεται στον λογαριασμό COSMOTE TV σου.

12. Που θα πληρώνω αυτό το επιπλέον κόστος εφόσον αλλάξω πακέτο από το Netflix;

H χρέωση θα γίνεται στον COSMOTE TV λογαριασμό σου. Στον λογαριασμό COSMOTE TV θα βλέπεις πάντα την τελική τιμή του πακέτου Netflix που τελικά επίλεξες.

13. Πώς μπορώ να αλλάξω το κινητό τηλέφωνο που έχω ορίσει ως “Netflix επαφή”;

Μπορείς να αλλάξεις το κινητό τηλέφωνο που έχεις ορίσει ως “Netflix επαφή” καλώντας το 13888.

14. Μπορώ να διακόψω το Netflix όποτε επιθυμώ;

Tα συνδυαστικά πακέτα COSMOTE TV με Netflix παρέχονται με δέσμευση δώδεκα (12) ή εικοσιτεσσάρων (24) μηνών ανάλογα με το πακέτο. Σε περίπτωση που δεν επιθυμείς το συνδυαστικό πακέτο, μπορείτε να ζητήσεις την μετατροπή σε πακέτο COSMOTE TV αντίστοιχου περιεχομένου. Για την μετατροπή αυτή ισχύει τέλος διακοπής για την υπηρεσία Netflix σύμφωνα με τον τιμοκατάλογο του συνδυαστικού πακέτου COSMOTE TV & Netflix. Σε περίπτωση που επιθυμείς να τερματίσεις όλο το συνδυαστικό πακέτο τότε εφαρμόζεται επιπλέον το τέλος διακοπής για την υπηρεσία COSMOTE TV.

Σε περίπτωση που ενεργοποιήσεις το Netflix ως πρόσθετη υπηρεσία, μπορείς να το τερματίσεις οποτεδήποτε χωρίς καμία επιβάρυνση.

Για να μετατρέψεις ή να τερματίσεις το συνδυαστικό πακέτο σου μπορείς να επισκεφτείς ένα κατάστημα COSMOTE ή GERMANOS ή να επικοινωνήσεις στο 13888.

15. Aν τερματίσω το πακέτο που ενεργοποίησα από την COSMOTE θα διακοπεί αυτόματα ο λογαριασμός μου στο Netflix;

Εάν τερματίσεις το Netflix πακέτο που ενεργοποίησες από την COSMOTE, ένα από τα παρακάτω θα συμβεί:

a. Εάν έχεις ορίσει άλλη έγκυρη μέθοδο πληρωμής στο Netflix (π.χ. πιστωτική ή χρεωστική κάρτα), ο λογαριασμός σου στο Netflix δεν θα διακοπεί και το Netflix θα χρεώσει τον προηγούμενο τρόπο πληρωμής σου.

b. Εάν δεν έχεις ορίσει άλλη έγκυρη μέθοδο πληρωμής στο Netflix, ο λογαριασμός σου στο Netflix θα τεθεί σε αναμονή. Για να συνεχίσεις να χρησιμοποιείς το Netflix, μπορείς να επισκεφτείς τη σελίδα του λογαριασμού σου στο Netflix και να προσθέσεις έναν νέο τρόπο πληρωμής.

16. Πως θα βλέπω Netflix;

Mέσω της εφαρμογής του Netflix στον COSMOTE TV αποκωδικοποιητή σου, καθώς και σε πολλές συσκευές με σύνδεση στο διαδίκτυο, όπως αποκωδικοποιητές, smart TVs, υπολογιστές, κονσόλες παιχνιδιών, smartphones και tablets. Για την πλήρη λίστα, επισκέψου το devices.netflix.com

H εφαρμογή Netflix είναι στις προεγκατεστημένες εφαρμογές στην αρχική οθόνη του COSMOTE TV αποκωδικοποιητή σου, δίπλα από την εφαρμογή της COSMOTE TV.

17. Συνέδεσα λάθος λογαριασμό Netflix στο πακέτο μου. Τι πρέπει να κάνω;

Αν συνέδεσες λάθος λογαριασμό στο πακέτο σου, επικοινώνησε με την εξυπηρέτηση πελατών του Netflix και δώσε τη διεύθυνση email του λογαριασμού Netflix που δεν είναι σωστά συνδεδεμένη.

18. Θέλω να συνδέσω έναν υφιστάμενο λογαριασμό Netflix, αλλά δεν θυμάμαι τους κωδικούς μου.

Αν γνωρίζεις τη διεύθυνση email που χρησιμοποίησες για να εγγραφείς στο Netflix, μπες στο netflix.com/LoginHelp για να επαναφέρεις τον κωδικό πρόσβασής σου.

Αν δεν θυμάσαι τη διεύθυνση email που χρησιμοποίησες για να εγγραφείς στο Netflix ή πιστεύεις ότι μπορεί να την πληκτρολόγησες λάθος, έλεγξε αν είσαι συνδεδεμένος στο Netflix από τη συσκευή που χρησιμοποίησες για να εγγραφείς. Εάν ναι, μπορείς να δεις και να ενημερώσεις τα στοιχεία του λογαριασμού σου.

Αν χρειάζεσαι επιπλέον υποστήριξη, επικοινώνησε με την εξυπηρέτηση πελατών του Netflix στο https://help.netflix.com

19. Σύνδεσα έναν λογαριασμό στο πακέτο μου, αλλά δεν μπορώ να θυμηθώ τη διεύθυνση email μου για να συνδεθώ σε άλλες συσκευές.

α. Έλεγξε αν είσαι ακόμα συνδεδεμένος στη συσκευή που χρησιμοποίησες για να συνδέσεις τον λογαριασμό, καθώς ίσως μπορέσεις να αποκτήσεις πρόσβαση στα στοιχεία του λογαριασμού σου.

β. Εναλλακτικά μπορείς να το κάνεις μέσα από το My COSMOTE web, Είσοδος - COSMOTE id, να επιλέξεις το Αναγνωριστικό Σύνδεσης της COSMOTE TV συνδρομής σου, που βρίσκεται στην ενότητα «Τηλεόραση», να επιλέξεις το κουμπί «Διαχείριση Netflix» κάτω από τις Πληροφορίες Προγράμματος και στη συνέχεια «Ανάκτηση Κωδικού». Στη συνέχεια θα ανακατευθυνθείς σε μια σελίδα σύνδεσης του Netflix με τη διεύθυνση email σου προσυμπληρωμένη. Από εδώ μπορείς να συνδεθείς με τον Netflix λογαριασμό σου ή να κάνεις αλλαγή password στην περίπτωση που δεν το θυμάσαι.

Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να έχεις συνδέσει και να μπορείς να διαχειρίζεσαι την COSMOTE TV συνδρομή σου στο COSMOTE id σου. Για οδηγίες σύνδεσης μπες στο εδώ.

20. Μπορώ να συνδέσω τον λογαριασμό μου στο Netflix σε περισσότερες από μία συσκευές;

Μπορείς να συνδέσεις τον Netflix λογαριασμό σου σε όσες διαφορετικές συμβατές συσκευές θέλεις, ωστόσο η ταυτόχρονη θέαση διαφοροποιείται με βάση το πακέτο Netflix που επίλεξες.

21. Πώς μπορώ να διαχειριστώ τη συνδρομή μου στο Netflix;

Μπορείς να διαχειριστείς τις λεπτομέρειες του λογαριασμού σου στο netflix.com/Account, συμπεριλαμβανομένων:

  • Ρύθμιση γονικού ελέγχου
  • Ρύθμιση υποτίτλων
  • Ενημέρωση των στοιχείων σύνδεσης στο Netflix
  • Αλλαγή των ρυθμίσεων γλώσσας στο Netflix
  • Διαχείριση των προφίλ στο Netflix
  • Διαχείριση των ρυθμίσεων αναπαραγωγής

Για υποστήριξη ή περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις λειτουργίες του Netflix, επισκέψου help.netflix.com.

22. Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με την υποστήριξη πελατών του Netflix;

Επισκέψου το help.netflix.com για βοήθεια και επιλογές επικοινωνίας ή στο Netflix Chat.